Selitev: Znebite se stresa z nekaj enostavnimi nasveti

Selitev je lahko ena izmed najbolj vznemirljivih stvari v vašem življenju ali pa ena najbolj stresnih. Da bi se slednji izognili, si preberite, kako olajšati postopek pakiranja in pospravljanja starega doma.

Organizacija

Selitev je lahko zelo naporna, če se ne znate organizirati. Na papir zapišite skupine predmetov, ki jih imate (npr. knjige in zvezki, krožniki, oblačila,…). Odločite se, katere izmed teh lahko pospravite najprej. Tega se lotite čim prej, tako da na koncu ne boste zasuti z obveznostmi.

Priskrbite si poseben zvezek ali beležko, ki bo namenjena zgolj selitvi. Ves čas jo imejte pri roki. Vanjo si zapišite vsako najmanjšo nalogo, določite dan ali datum, ko jo lahko opravite in predviden čas, ki bo potreben za sam postopek.

Pospravljanje

Selitev je idealen čas, da se znebite reči, ki jih ne potrebujete in ki vam preprosto zavzemajo preveč prostora. Med pospravljanjem dobro premislite, katere predmete je vredno odnesti v nov dom in od katerih preprosto nimate nobene koristi. Slednje stvari lahko komu podarite, če pa niso več uporabne, se jih preprosto znebite. Selitev v nov dom naj bo svež začetek brez nepotrebne krame.

Vrstni red

Česa se lotiti najprej? Povsem razumljivo je, da ne veste, kje sploh začeti, saj imate toliko za postoriti. Svetujemo, da začnete s tistimi prostori ali omarami, ki se jih najbolj bojite. Bližje, ko boste dnevu selitve, manj bo časa in energije. Če pa bodo najtežje naloge že opravljene, boste pod bistveno manjšim stresom.

Najnujnejše stvari

Pred selitvijo si v posebno škatlo pripravite stvari, ki jih boste potrebovali prvi dan ali prvih nekaj dni v novem domu. Po napornem dnevu se vam zagotovo ne bo ljubilo brskati po vseh teh škatlah. Prav zaradi tega je koristno vse najnujnejše stvari zapakirati skupaj.

Označbe

Na vrh vsake škatle napišite, v kateri del novega doma spada. Ne pozabite pripisati, kako je z vsako potrebno ravnati (tako se izognemo razbijanju krhkih predmetov). Z označevanjem si boste prihranili ogromno časa, saj vam tako škatel ne bo potrebno še dodatno odpirati in zapirati, da bi sploh vedeli, v kateri prostor sodijo.

 

 

 

 

Povzeto po: dominvrt.si