Začnite danes: Vse, kar morate vedeti o vadbi z utežmi

Poletje že trka na vrata, vse več ljudi pa s polno paro pridno obiskuje telovadnice in trdo dela za popolno postavo. Preden pa se podate na vadbe morate vedeti, da je vsako telo drugačno. Pri nekaterih so bolj učinkovite kondicijske vadbe, drugi pa se najdejo v vadbi z utežmi. Danes bomo nekaj besed spregovorili o slednji.

Dandanes obstaja veliko načinov vadb. Prav zagotovo boste tudi vi našli eno, ki vam bo pisana na kožo. Če ste se našli v vadbi z utežmi, upoštevajte naslednje nasvete:

Ne pretiravajte

Če ste začetniki, nikakor ne pretiravajte. Ne dvigajte teže, če tega ne zmorete. Nikomur se vam ni potrebno dokazovati. Svoj ego pustite pred vrati telovadnice.

Ponovitve, ponovitve!
Telo bo čez čas razvilo mišični spomin.

Če še nikoli niste dvigovali uteži, obstaja velika verjetnost, da prvih nekaj vaj ne bo popolno izvedenih. To je povsem razumljivo. Vaše mišice morate seznaniti z nepoznanimi gibi. Telo se bo čez čas navadilo na vaje in dvigovali boste lahko mnogo več in dalj časa. Telo bo po nekaj tednih dosledno ponavljajočih se gibov razvil mišični spomin.

Potrpljenje

H katerikoli vadbi je potrebno pristopiti s pozitivnim razmišljanjem in voljo po uspehu. Dvigovanje uteži je veščina, ki zahteva veliko časa in še več potrpljenja. Poslušajte vaše telo. Povedalo vam bo, kdaj je dovolj in kdaj lahko še malo stisnete zobe.

Počutje
Katerakoli vadba bo pripomogla k višji samozavesti in boljšemu duševnemu zdravju.

Po nekaj tednih doslednega in premišljenega treniranja, boste opazili razlike ne le v telovadnici, pač pa tudi drugje. Lažje se boste vzpenjali po stopnicah, prtljaga se vam bo zdela lažja, dvigovanje škatel pa bo mala malica. Izjemno pomembno je tudi omeniti, da je trening moči odličen za zdravje srca in ožilja, krepitev mišic pa bo preprečilo poškodbe in pripomoglo k duševnemu zdravju in večji samozavesti.

 

Povzeto po: theeverygirl.com